0

Käytkö Joutsenon yleisissä saunoissa?

Hinkan saunat, Rauhan rantasauna, Saimaan saunaseuran savusauna ja Valkamanrannan sauna lämpiävät kesäisin ja kutsuvat leppeisiin löylyihinsä ja piristäviin Saimaan aaltoihin. Talvella Ahvenlampi saunoineen tarjoaa mahdollisuuden avantouintiin. Käytkö yleisissä saunoissa ja vietkö sinne kenties myös kesävieraasi. Voit kommentoida vastaustasi alla olevassa vastauslaatikossa.

Käytkö Joutsenon yleisissä saunoissa?

  • Kyllä (53%, 31 ääntä)
  • En (47%, 27 ääntä)

Äänestäjiä yhteensä: 58

Loading ... Loading ...

8 kommenttia aiheesta “Käytkö Joutsenon yleisissä saunoissa?

  • 9.6.2016 at 13:23
    Permalink

    En ole koskaan käynyt, mutta kuullut olen paljon kehuja.

  • 9.6.2016 at 14:30
    Permalink

    Olen käynyt Valkamanrannan saunassa.
    Se on niin siistitty ja ihana ranta ja maisema.
    Toivottavasti LPR:n kaupunki auttaa, että tie saadaan kaupungin omistamalle rannalle kuntoon, jotta kaupunkilaiset ja varsinkin lapset pyörillään pääsisivät uimaan ja nauttimaan kesästä ihanalle hiekkarannalle.

  • 13.6.2016 at 17:13
    Permalink

    Ei kesää ilman Hinkkaa. Ja myös meidän autottomien saavutettavissa, kun on lähellä keskustaa.

  • 14.6.2016 at 04:10
    Permalink

    kävisin jos ,ei olisi niin ”kova juorupaikka”..pieni kylä,kierot katseet ja puheet

    • 15.6.2016 at 12:07
      Permalink

      Mistä tiedät, että yleiset saunat ovat ”juorupaikka”, jos et niissä käy??!!

      Yleisissä saunoissa keskustellaan nasta- ja kitkarenkaiden paremmuudesta, autotallien kattoristikoista, keihäänheittäjien kisakunnosta, finlandiakirjallisuuspalkinnon oikeellisuudesta, onko lumilautailu urheilua, kauden marjasadoista, kesäteattereiden ohjelmistoista jne…
      Itse olen käynyt yleisissä saunoissa kymmeniä vuosia eri puolella Suomea, enkä ole törmannyt ”juorukulttuuriin” pikemminkin päinvastoin, erittäin asiallista keskustelua toisten mielipiteitä kunnioittaen.

      • 16.6.2016 at 11:02
        Permalink

        Mistä tiedät mitä naisten saunassa puhutaan jos et niissä käy? Ikävä ilmapiiri niissä on. Olen aiemmin käynyt joten tiedän.

        • 16.6.2016 at 12:27
          Permalink

          Olen luottanut ja luotan edelleenkin naisten sanomaan ja kertomaan, mitä he kertovat saunomiseen liittyen Hinkanrannassa.
          Jos olet joskus kohdannut jotain ikävää, missä asiassa tahansa, niin sitä ei pidä kantaa sisällään läpi elämän. Asiat voivat muuttua joskus parempaankin päin, kun niitä yhdessä toteutetaan.
          Iloista ja mukavaa kesää.

  • 27.6.2016 at 16:21
    Permalink

    Hyvä tunnelma naisten saunassa.saa haastaa tai olla hiljaa.juhannusaattona vasta kruunasi saunatunnelman!

Comments are closed.

Viikon kysymys

Kannatatko uuden lukion perustamista Joutsenoon?

Näytä tulokset

Loading ... Loading ...
Kommentoi kyselyä